To się nazywa dopiero dystans do siebie. Samsung zorganizował dość ciekawą akcję marketingową, która w pewien sposób nawiązuje do zeszłorocznej afery z akumulatorami w Galaxy Note 7. Polegała ona na rozdaniu wszystkim pasażerom jednego lotów linii Iberia Airlines darmowych Galaxy Note 8. Niespodziewany prezent dostało 200 osób.
Sprawa z Galaxy Note 7 była na tyle poważna, że linie lotnicze zabroniły wnoszenia tych smartfonów na pokład. Nie ma co się dziwić. Zdarzył się nawet przypadek, gdzie Note 7 jednego z pasażerów uległ samozapłonowi. Natomiast inna osoba wywołała panikę uruchamiając hotspot Wi-Fi z Note 7 w nazwie. Dlatego też Samsung na każdym kroku podkreśla, że ich nowe smartfony są w 100% bezpieczne. Aktualnie każdy model Samsunga może zostać wniesiony bez obaw na pokład samolotu, ponieważ wadliwe egzemplarze Note 7 zostały wycofane z rynku.
¡Hay selfies que rebosan sonrisas! Mucha emoción entregando los #Note8abordo a todos nuestros clientes del IB0513 de hoy ✈️? @SamsungEspana pic.twitter.com/KYmS0tZYp2
— Iberia (@Iberia) 23 października 2017
200 darmowych Galaxy Note 8 zostało rozdanych w ramach lokalnej akcji hiszpańskiego oddziału Samsunga.
Niestety, przedstawiona sytuacja nie ma charakteru globalnego. Akcja promocyjna miała miejsce podczas lotu numer IB 0513 z La Coruña na lotnisko Barajas w Madrycie. Dlatego też najprawdopodobniej podobne akcje nie będą odbywać się w innych krajach. Jednak zawsze można mieć nadzieję. Na zakończenie warto zwrócić uwagę na twitt, jaki zamieścił hiszpański oddział Samsunga.
En Samsung si nos caemos no sólo nos levantamos, aprendemos a volar… #Note8abordo #DoBiggerThings pic.twitter.com/oMgeU7UCZ1
— Samsung España (@SamsungEspana) 23 października 2017
W wolnym tłumaczeniu znaczy to: “W Samsungu, kiedy upadamy, to nie tylko się podnosimy, ale również uczymy się latać”. Wyciąganie wniosków z własnych porażek jest bardzo istotną cechą nie tylko każdego człowieka, ale również każdej firmy.
Źródło: Iberia Airlines