Reklamy z YouTube to normalka. Wkurzają, ale dzięki temu mamy darmowe treści. Większość i tak je pomija albo nie ogląda. YouTube postanowił trochę rozwiązać problem. Szczególnie w kwestii nieoglądania. Google właśnie ogłosił, że wprowadził nowy formatu reklamowy na YouTube. Ma być szczególnie użyteczny przy krótkich klipach wideo. Chodzi o ułatwienie odbioru użytkownikom mobilnym, ale czy tylko?
Większość z nas coraz częściej przegląda treści, w tym multimedialne, za pomocą urządzeń mobilnych. Kupę czasu chciałem być w opozycji i nie dawałem się wciągnąć w ten bajzel. Wszystko robiłem na komputerze. Od jakiegoś czasu jednak także daję się ponieść. Większość treść, zwłaszcza poza domem przeglądam na smartfonie.
Na telefonie oczekujemy natychmiastowego zaserwowania treści. Nie mamy czasu na reklamy.
Tutaj muszę się zgodzić. Ani czasu, ani transferu danych. YouTube wymyślił sobie, że wprowadzą z tego tytułu inny format reklamowy. Będą to reklamy, których nie możesz pominąć, ale mają być krótsze o tym wcześniejszych. Nazywane są one bumper ads. Mają być nie dłuższe niż 6 s. To naprawdę dobra wiadomość. Sześć sekund jeszcze każdy z nas jest w stanie wytrzymać.