Już wszyscy polscy operatorzy telefonii komórkowej wydali oświadczenia w sprawie działań podejmowanych w związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce. Każdy z nich zgodnie twierdzi, że podoła wyzwaniu, jakim jest obsługa wzmożonego ruchu w sieciach teleinformatycznych. T-Mobile dodatkowo informuje o zmianach w funkcjonowaniu punktów sprzedaży.
T-Mobile jest również operatorem infrastruktury krytycznej, więc pozostaje w stałym kontakcie z odpowiednimi służbami i na bieżąco monitoruje wszelkie pojawiające się w Polsce zagrożenia. Dotyczy to również sytuacji zaistniałej z powodu pandemii koronawirusa. Dlatego też operator wdrożył wszystkie niezbędne rozwiązania, które przygotowały sieć na obsługę zwiększonego zapotrzebowania na usługi głosowe i transmisję danych. Oczywiście, jak już nie raz o tym pisaliśmy, wynika ono z zamknięcia szkół i uczelni oraz delegowaniu pracowników do pracy zdalnej.
Jak T-Mobile dba o zdrowie swoich pracowników, współpracowników i klientów?
Przygotowanie sieci na obsługę większego ruchu nie jest jedynym działaniem, jakie podjął w ostatnich dniach operator. T-Mobile zadbało również o to, żeby zminimalizować rozprzestrzenianie się koronawirusa. Już od początku zeszłego tygodnia wszyscy pracownicy i współpracownicy, którzy mogą wykonywać swoje obowiązki zdalnie, pracowali z domów.
Przy okazji T-Mobile informuje, że zgodnie z zarządzeniem polskiego rządu, wszystkie punkty sprzedażowe, które znajdują się w galeriach handlowych, pozostają zamknięte. Jak na razie sklepy uliczne funkcjonują normalnie. Pomimo tego operator apeluje do swoich klientów, żeby ze względu na zalecane ograniczenie wychodzenia z domu korzystali oni ze zdalnych kanałów kontaktu z obsługą klienta.
Przeczytaj również:
- Orange Polska: koronawirus nie spowolni naszej sieci,
- Plus również deklaruje gotowość na zwiększony ruch w sieci,
- Koronawirus sprawił, że ruch danych w sieci Play wzrósł o 40%.
Źródło: T-Mobile